3 Ekim 2011 Pazartesi

KIYAK

Ölüm hakkında söylenen sözler, çoğunlukta kadere bağlanmıştır."Sayılı nefes" gibi, "Ecel gelmiş cihane, baş ağrısı bahane" gibi...

Bugün, Son Durak (Final Destination) filmini anımsatacak bir gün yaşadım. Ve filmdeki kadar ustaca kurgulanmış ölüm senaryosundan sağ çıktım.
Olay şöyle oldu ;

Bir gece önceden kusma, ishal şeklinde bir bağırsak enfeksiyonu yaşamanın halsizliğiyle, nane-limon yapmaya karar verdim. Cezvenin taşmasıyla ocak sön(müş)dü. Ve 2 saatlik uykudan sonra, kahve yapmak için ocağı açtığımda farkettim ki, diğer ocakta alev almış..

Sadece ışığı açmam bile yeterli olabilirdi oysa patlama için!

Bazı şeylere açıklama getirmeye çalışmak, anlam yüklemek boşuna sanırım...Mukadderat!
Neymiş efeniiim! vade daha dolmamış.
Ya da hayat bugün bu kıyağı yaptıysa, daha görkemli bir sürpriz hazırlıyor olabilir. Görücez!

Ben camı, pencereyi açtım. Sen de...

Çıkarken kapıyı kapatırsan sevinirim.
BY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder