7 Aralık 2011 Çarşamba

Canimu

Adı o güne dek duyduğun en anlamlı sözcük olur,
her gün binlerce kere zikredersin.
İsimler, sıfatlar, yeni yeni sözcükler sıralanır peş peşe
aşkın yüceliğini dillendirebilmek için...

Telefonuma seni "can" diye kaydetmiştim, görünce nasıl çocuklaşmıştın.
Can demek yetmez oldu "canimu" oldun.
Havalara uçmuştun!
Parmak uçlarıma kadar öpücük yağmuruna yakalanmıştım.

Ertesi gün...
Yanımdaydın, sıcacıktın, sıcak ekmek kokulumdun.
"Hadi beni çaldır bebeğim, bak sana ne göstericem" 
"Pikkiiii"
Çalıyor.
Bir numara göründü.
Tanıdık bir numara (benim miydi?)
İsmim?
Başım uğuldadı, dünya durdu.
(Benim numaram, sadece numaram, sadece numaram)
"Bu muydu?" diyebildim çıkan sesime hayretle...
Hayal kırıklığımın, can kırıklığının,
içimde çöken on katlı binaların sesiydi belki de.
Yüzümdeki gülümsemem donduğunda,
sen de bir o kadar allak bullaktın.
Ağlamaklıydı sesin :
"Aşkımmm! Yapma! Tabi ki kayıtlısın, bak n'olursun bak!"

A- Aşkımm
B- Benli beneklim
C- Canımın içisi
Ç- Çiçeğim
D- Dermanım
E- Elma şekerim
F- Fiona'm
G- Güzeller güzelim
H- Hasretinle yandığım
I- Isıt-ısıt-ısıt!
İ- İkinci baharım
J- Juliet'im
K- Kadınım
L- Leylak kokulum
M- Minikim
N- Nazar boncuğum
O- Ortağım
Ö- Öp-öp-öp!
P- Prensesim
R- Ruhum
S- Sarışınım
Ş- Şansım
T- Tatlı dillim
U- Uğur böceğim
Ü- Üşüyen alevim
V- Varım, yoğum
Y- Yar'ım
Z- Zemherim


Her harfte kayıtlı olduğum için hiçbir isim görünmüyordu haliyle.
Duygu dalgalarında gezintiye çıkmıştık.
Paramparça olan yüreğimin her bir parçası kanat takmış uçuyordu.
Yanımdaydın, sıcacıktın, sıcak ekmek kokulumdun.

Çıkarken kapıyı kapatırsan sevinirim.
BY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder